Emi
Itt van a második Blogkóstolós receptem is. Adél(Afra) Sajtos-hagymás-szalámis muffinja alapján. Nem tudom mennyire van értelme magyarázni, hogy miért muffin. Mert imádom! Nekem is ez volt az első sós, akárcsak Adélnak és mondhatom, ha lehet még jobban belezúgtam a muffinokba. Mennyire egyszerű és mi minden kihozható belőle...



Hozzávalók:
2 tojás
1 pohár tej
2 pohár liszt
1 tk sütőpor
só, bors, Provencei fűszerkeverék
fokhagyma granulátum
kechup
1 fej hagyma
5 nagy szelet szalámi
2 ek olivaolaj
1 mozarella labda
paprika
reszelt sajt



A hagymát és a szalámit felaprítjuk és az olajon megpirítjuk. Borsozzuk, megszórjuk a fűszerkeverékkel, belekavarunk 2 ek kechupot és hagyjuk hűlni.
A lisztet összevegyítjük a sütőporral és egy kávéskanál sóval, hozzákavarjuk a hagymás keveréket és a felkockázott mozarellát. A tojásokat felverjük, összevegyítjük a tejjel majd a lisztes keverékhez öntjük, összekavarjuk. Muffinformába adagoljuk, megszórjuk a tetejét reszelt sajttal és kevés piros paprikával. 180 fokos sütőbe tűzpróbáig sütjük.

Mennyei illatok áradtak a konyhába már sülés alatt. Nem is bírtam ellenállni csak amíg nem égetett. Aztán meg azért nem mert annyira finom volt. Egyszerűen ellenállhatatlan. Régóta kacérkodtam a sós muffinnal, örülök, hogy Adél receptjét kipróbáltam! Megsúgom, holnapra is be van tervezve egy adag, a mai böjt után jöhet a dőzsölés:)


A mozarella kicsit melléfogás volt, elnehezítette az egészet, ahogy megolvadt, a muffin aljára tömörült és üresen maradt a helye. Legözelebb más sajttal próbálkozok, vagy csak a tetejét szórom sajttal. Ezenkívül a papírhoz is hozzáragadt kicsit, nem értem mi az oka? Máskor is ugyanezt a kapszlit használtam. De az az íz kárpótolt mindenért!

Mutatom Adél(Afra) képét is erről a gyönyörűséges-finomságos muffinról:



Minden kedves olvasómnak, renszeres látogatónak és betévedőnek kellemes húsvéti ünnepeket kívánok! A húsvéti receptek, ami lesz, az késni fog, mert nagy napok vannak minálunk, itt vannak anyukáink látogatóba. Jött finom otthoni töltött bárány, töltött káposzta, kalács, kolbász, stb. Ajjjj alig várom a vasárnapot:)
11 Responses
  1. Egyszer elkezded és nem tudod abbahagyni!! Velem is ez történt. Imádom édesen és sósan is! Nagyon tetszik ez a változat, és igen guszta lett! :))


  2. Seffer Lilla Says:

    Én is imádom a muffint, mégsem próbáltam még sosem sósan, talán nemsokára...:)


  3. teller-cake Says:

    Még én sem ettem sós muffint, de meghoztad a kedvem! Kellemes Ünnepeket neked is!


  4. Erika Says:

    Kellemes Ünnepeket! Hozzánk is érkeznek szüleim és a finom hazai sonka:)


  5. Csilla Says:

    Nagyon Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok, a szüleitek körében! Jó pihenést! :)


  6. Nagyon guszta ez a muffin, a családban csak én szeretem egyedül sósan.

    Nézd csak, ezt választottam tőled a Blogkóstolóra: http://naploszeruseg.blogspot.de/2012/04/blogkostolo-internetes-jatek-2-fordulo.html


  7. Panna Says:

    Hű, de finom lehet! Így megkésve már csak annyit írok, hogy remélem kellemesen telt Nálatok a Húsvét ;)


  8. Panna Says:
    Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

  9. teller-cake Says:

    Nézz be hozzám, van számodra egy díjam, ha elfogadod!


  10. Emi Says:

    Barbi, pont így vagyok vele. A sütéssel is, meg az evéssel is:)

    Lilla, megéri kipróbálni, biztos nem fogsz csalódni a sós változatban sem!

    Teller-cake, neked is ajánlom, hogy próbáld ki. Nagyon finom!

    Erika, akkor nálatok is volt hazai Húsvét:))

    Csilla, nagyon köszi, szuper ünnepünk volt!

    Tündi, köszi és azt is, amit tőlem választottál!

    Panna, már volt ismétlés is, anyukáinkat is elkápráztattam vele:)

    Teller-cake, nagyon köszönöm, hamarosan gondoskodok a díjról!


  11. Eracska Says:

    Örülök, hogy benéztél hozzám és tetszenek a próbálkozásaim.:d nem nagy dolgok, de egy kezdőnek pont jó...